היי, קניתי חולצה יקרה דרך אתר אינטרנט של חברת בגדים ישראלית הממוקמת בארץ.
הזמנתי את החולצה ביום רביעי (קיבלתי קבלה ואישור הזמנה)
וביום שני הם שלחו לי מייל שנגמר להם המלאי והם יזכו את האשראי שלי.
האם מותר לי לבקש מהם להשיג לי את החולצה או שאני יכול לדרוש פיצוי ולא רק זיכוי?
תודה מראש ויום נעים
שלום,
כן, מותר לך לבקש מהחברה להשיג לך את המוצר שהזמנת או לחילופין לקבל פיצוי כספי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
היי חיים, תודה רבה על המענה המהיר,
כתבתי לחברה שאני מעוניין שהם ישיגו לי את החולצה או לחילופין יפצו אותי בפיצוי כלשהו.
הנה תגובת המוכר:
״
ערן , אין פיצוי בגין חוסר מלאי , החברה רשאית לבטל עסקה במקרה של חוסר /פריט פגום ,
אין מהיכן "להשיג" זה לא עובד ככה , יש פה חברה , וקורה שישנו חוסר מלאי . החזר כספי מלא יתקבל״
מה אתה חושב על זה?
שלום,
כפי שכתבתי לך - חברה המפרסמת מוצר אינה יכולה לבטלו.
תאר לך מקרה הפוך ובו אתה רוכש מוצר, משלם ומספר ימים לאחר מכן מבקש לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה. האם החברה היתה מבטלת לך את העסקה על פי בקשתך ?
כאמור במקרה זה אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בגין הפרת ההסכם, חוסר תום לב והפרת חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר