שלום וברכה ,
מכרנו קונסלת משחקים משומשת פלוס משחקים שאצלנו עבדה .
הקונה טוען שישנה תקלה בעדכון התכנה .
הסברנו לו שזו תקלה לא במכשיר עצמו אלא בממשק עם מיקרוסופט .
הצענו לבוא ולעזור לו אך הוא סירב ודורש את כספו חזרה .
מה החוק אומר האם צריך להחזיר לו את כספו חזרה ?
שלום,
האם הקונה בדק את המוצר טרם הרכישה ?
ככל שמכרתם מוצר תקין, אינכם מחויבים על פי החוק לבטל את העסקה ולהשיב כספו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר