שלום,
לפני מספר חודשים רכשתי מזרן, ולאחרונה גיליתי בו קרעים.
שירות הלקוחות טוען שלפי תעודת האחריות אין אחריות לבד של המזרן - אולם מדובר במזרן יחסית חדש, שימוש סטנדרטי לחלוטין.
מה ניתן לעשות בנושא? האם יש עילה לתביעה?
תודה
שלום,
בהתאם למתואר כיוון שבהתאם למסמך האחריות אין אחריות על הבד ומדובר על קרעים בבד - אזי אין עילה לתביעה.
לגבי השאלה מה ניתן לעשות ? כדי שאוכל להשיב לך עליי להכיר את סיפור המקרה ולעיין בכתב האחריות שניתן לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר