שלום,
רכשתי פריט ריהוט בשווי 7000 ש"ח. יומיים לאחר הקנייה התקשרתי לבטל את הקנייה. דיברתי עם המנהל סניף והוא אמר שאין בעיה לבטל ושהוא יבצע את הביטול.
מאז עבר יותר מחודש.. דיברנו עם השירות לקוחות מספר פעמים ועם אותו מנהל סניף מספר פעמים.
כל פעם תירוץ אחר וכל פעם אומרים שיבצעו את הביטול מה שלא קורה.
מה ניתן לעשות?
האם ניתן לתבוע בתביעות קטנות?
תודה
שלום,
כן, בהחלט ניתן להגיש תביעה בעניין זה בתביעות קטנות.
אפשרות נוספת היא לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה מעו"ד על מנת לבטל את העסקה ולהשיב את כספך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר