בתאריך 13/9 רכשתי נעליים ושמלה שהתכוונתי ללבוש בחתונה שהייתה ב28/9 , מחנות און ליין. ההזמנה בוששה להגיע וב-20/9 שוחחתי בוואטסאפ עם נציגה לא מסבירת פנים וחסרת סבלנות שהבטיחה שההזמנה תגיע בקרוב.
ההזמנה לא הגיעה ובמקרה נתקלתי בדואר זבל שנישלח אלי מהם ב20/9 בערב שההזמנה בוטלה כי הפריטים אינם במלאי הייתי בהלם מדוע זה לא נאמר לי בבוקר ולמה לא טרחו לפחות לפנות בוואטסאפ או בטלפון, כמובן ששאלתי אם רק הנעליים לא במלאי וכן יש את השמלה כי ראיתי אותה שוב באתר והם לא ענו לי.
רק היום ששלחתי אימייל לשרות לקוחות וסיפרתי על מה שקרה הם טענו שהשמלה אכן במלאי ואם אני רוצה ישלחו לי אותה לאלתר. אני מאוד כועסת וממורמרת. מה עושים?
שלום,
בהתאם למתואר את רשאית להגיש תביעה בגין הטעיית הצרכן, תרמית, חוסר תום לב, רשלנות, הפרת הסכם, נזקים ועוגמת הנפש שנגרמה לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר