שלום ב7/9 הזמנתי מרשת אלקטרוניקה שואב שוטף ב-5000 שקל ובאתר נכתב כי ההספקה תהיה עד ה27/9 למרות שבאתר היה רשום החל מה21/9 יסופק המוצר. בכל מיקרה ב27/9 לא סופק כלום וגם לא קיבלתי שום הודעה. יצרתי קשר עם החברה בהודעות ונאמר לי כי זה בטיפול היום נשלחה לי הודעה כי החברת משלוחים אמורה להביא לי את המוצר. ובהודעות של החברה נכתב כי אקבל קופון לקניה הבאה האם זה מספיק או שאוכל לדרוש פיצוי כספי על תסכול בחוויית הקניה שנגרמה לי שאם לא הייתי פונה לחברה כלל לא היו טורחים גם לשלוח את המוצר? מה אתם מציעים לעשות?
שלום,
זו בחירה שלך האם להסכים לפיצוי המוצע או לפעול משפטית על מנת לקבל פיצוי בגין כל המתואר בסיפור המקרה בעניינך.
כמובן שאם תסכים להצעת הפיצוי של החברה לא תוכל לתבוע לאחר מכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר