שלום רב. חברת תשלום חייבה אותי כביכול לפייסבוק חיובים יום יומים מעל 10 חיובים אין שום מידע עבור מה אני לא עשיתי שום עסקה עפ פייסבוק,לאחר שחיות בירור מול החברה נאמר לי שאין אפשרות לבטל את החיובים, ניסיתי לדבר עם פייסבוק אין מענה הם לא מוסרים לי שום מיגע על מה החיובים ואיןך בכלל חיובו אותי .אין להם תשובה מלבד שהם טוענים שלא ניתן לבול ולא מציגים שום פרטי עיסקאות או בגין מה החיובים .פניתי לויזה כא"ל שהכרטיס שלי שבחברה מחייבים הוא ויזה הם פתחו הכחשת עיסקת חו"ל .השאלה אם בחברה יכולים לתבוע אותי על חיובים בגין עסקאות שלא ביצעתי והם מסרבים לבטל או להציג מידע ,בשיחה עם החברה בישראל הם טוענים שחוק כרטיסי אשראי והגנת הצרכן לא חל עלהם כי הם יושבים בסינגפור .
שלום,
בהמשך לפנייתך אל החברה ועל מנת לחייב אותך, עליהם להראות לך את סיבת החיוב.
ככל שפנית אליהם ולמיטב ידיעתך אין כל סיבה לחייב אותך והם מסרבים להציג לך את סיבת החיוב - אזי אתה רשאי לפעול כפי שפעלת ולהכחיש את העסקה מול חברת האשראי.
אין עילה לתביעה כאשר מחייבים אותך על חיובים בגין עסקאות שלא ביצעת והם מסרבים להציג בפניך מידע רלוונטי לסיבת החיובים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר