שלום רב,
פונה אליכם לאחר 3 הזמנות רצופות עם קופונים דרך אתר האינטרנט מבית עסק לפיצה שלא סופקו.
בפעמיים הראשונות הם טענו להפסקות חשמל (ועוד בהבדל של שבועיים בין 1 ל-2, מה שמוכיח שזה שקר) ובפעם האחרונה הם טענו לריבוי קופונים וגם זה קרה לאחר שלא התקשרו להודיע ובמעקב הזמנה הכל היה כרגיל ורק כעבור שעה ורבע שלא הגיעו אז פניתי לברר בצ'ט איתם מה קורה. טענתי בפניהם שאם זה המצב אז מחובתם להגביל בהגדרות התפעול שלהם כל כפל קופונים, באגים או מה שלא יהיה ושהאחריות חלה עליהם בכל מצב לספק ולא להעניש לקוחות באי אספקה. מה ניתן לעשות חוקית כנגד בית עסק שמסרב לתת שירות ללקוח? אם לא היה מדובר בניסיון לממש קופונים אז הייתי מחרים אותם מזמן ולא טורח להתעסק איתם יותר, אך מסיבות עסקיות ברורות אני מעוניין לממש את הקופונים השונים שלי אצלכם וכרגע הם לא מאפשרים לי וחמור מכך - אני סובל מאי אספקה ובית העסק לא מספק לא שום שיקול כרגע, מבלי להצהיר את זה כרגע. הובהר להם שתוגש נגדם תלונה משולבת במועצה לצרכנות, אמון הציבור וברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן. הבנתי כשבמידה בית עסק לא מספק סחורה אז ניתן לתבוע אותו עד סכום של 36 אלף שקל בבית המשפט לתביעות קטנות, באגרה מינימלית של 1% בודד ולא עורכי הדין. האם ניתן לעשות מעבר לזה לפני שאפתח בכל ההליכים המפרכים האלה שמעדיף להימנע מהם? פניתי לשירות הלקוחות שלהם שוב ושוב ולא נראה שיש הפנמה מצדם על חומרת המצב. אשמח לייעוץ בנידון. תודה!
שלום,
קראתי את סיפור המקרה, אך לא בטוח שהבנתי את הדברים.
האם מדובר על מקרה שבו רכשת קופונים, אך החברה אינה מספקת לך אותם, כאשר הסיבה לאי אספקה רכישה של קופונים רבים ?
ככל שאין הגבלה של רכישת קופונים מצד החברה, אזי החברה אינה רשאית לאחר רכישה, לשנות את הכללים ולקבוע שאינה מספקת מוצר / שירות לאחר שנרכשו.
ככל שאכן הם אלו פני הדברים ניתן להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
בקשר למה ניתן עוד לעשות טרם הגשת תביעה - ניתן לשלוח מכתב התראה לפני תביעה לחברה על מנת לעמוד על זכויותיך על פי החוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אכן, זה בדיוק המצב.
רכשתי קופונים לבית העסק והוא מסרב לספק את הסחורה ומבטל את כל ההזמנות בתירוצים שונים. בפעמיים הראשונות שיקרו על הפסקת חשמל ואז כשניסיתי להתעמת איתם אז בפעם ה-3 שלא סיפקו הם טענו שזה בגלל מימוש קופונים רבים ובאתר שלהם אין הגבלה כזו, מלבד מימוש של 3-4 קופונים כל חצי שעה ואם מחכים עוד חצי שעה אז ניתן לממש עוד.
שלום,
משכך ולאור האמור החברה פעלה בניגוד לחוק (הגנת הצרכן וחוק החוזים).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר