הזמנתי בתאריך 02.08 שלישיית שולחנות ובסיס למיטה בסכום של-928.90.
הבסיס למיטה הגיע בתאריך ה-20.09 והמוצר לא היה מה שהזמנתי אלא קרש עם 2 רגליים באמצע.
ההתנהלות במהלך החודשיים הללו הייתה בזויה ומזלזלת, חוסר מענה בשירות לקוחות מנהלים שמבטחים שיחזרו ולא חזרו והמתנה רבה בטלפון.
לקחתי יום חופש בכדי לקבל את הבסיס למיטה שלבסוף לא קיבלתי את אשר הזמנתי.
השלישית שולחנות לא סופקה מכיוון שלא היה במלאי אז הציעו לי במקום זוג שולחנות מעץ שנאמר לי שהם בעלות זהה של 379 שקלים שבפועל העלות שלהם היא 300. אני רוצה לדעת מה אפשר לעשות כי חוויתי פה חודשיים נוראיים. אשמח לייעוץ.
שלום,
היה עליך לקבל את המוצרים שהזמנת בזמן. ככל שהחברה לא סיפקה את המוצרים שהזמנת ו\או הם לא סופקו בזמן - אזי החברה הפרה את ההסכם ביניכם ומשכך את זכאית לקבל את המוצרים שהזמנת בתוספת פיצוי כספי או לחילופין לבטל את ההסכם, לקבל את מלוא כספך + תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר