שלום , ביצעתי רכישה דרך אתר של מוצרי הנעלה ביית העסק פירסם בתקנון שימי האספקה הם עד 15 ימים , חלפו 16 ימים ולא קיבלתי את המוצר ולא שום עידכון לגבי החבילה שלי . לאחר מאמצים רבים להשיג את בית העסק נאמר לי שהמוצרים כבר לא במלאי לכן יבטלו לי את העסקה. שאלתי היא האם ניתן לעשות משהו נוסף כי הרגשתי זלזול בשירות הלקוחות שלהם בצורה מחרידה
שלום,
בית העסק לאחר שמכר מוצר (אישר את הרכישה וקיבל תשלום בעבורה) אינו רשאי על דעת עצמו ובאופן חד צדדי לבטל את העסקה.
את רשאית להגיש תביעה כנגד החברה מכוח הפרת חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר