קניתי מקרר חדש ובמעמד הקנייה ציינתי כי אני מתגוררת בדירת מרתף וכי יש לפנות את המקרר הישן (באותו הגודל והנפח של החדש)
השליח שהגיע טען כי אינו יכול לפנות את המקרר לבד וכי יתאמו אותי מועד לאיסוף המקרר הישן, מאז עברו שבועיים, למרות פניות חוזרות ונשנות שלי לחברה מתחמקים מלתאם איתי מועד לאיסוף או משקרים אומרים שיגיעו "עד סוף השבוע" (מה שלא קורה". בנתיים המקרר הישן עומד לי באמצע המטבח גורם לי עוגמת נפש רבה. האם יש מה לעשות?
שלום,
החוק (סעיף 30 (א) בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני)קובע כי חובה עליהם לפנות את המקרר הישן.
מי שאמון על אכיפת החוק הוא המשרד להגנת הסביבה.
תלונות בדבר סירוב לפנות פסולת ציוד אלקטרוני יש להפנות בצירוף מכתב מפורט וחשבונית רכישה אל פניות הציבור במשרד להגנת הסביבה.
כתובת למשלוח בדואר: רח' כנפי נשרים 5, גבעת שאול, ירושלים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
מבדיקה שעשיתי באינטרנט יש גורמים המפנים מקררים ומוצרים ללא תשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
הם טוענים שהם כן יגיעו לקחת, רק לא מוכנים להגיד לי מתי
לצערי אני מתגוררת באזור מרוחק ובדירת מרתף שצריכה עליית קומה ולכן בבירורים שעשיתי כולם דורשים תשלום.
שלום,
הבהרתי לך מה קובע החוק.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לדברי חברי אלייך אשר פורטו בהרחבה, מוצע שתגישי תלונה לפי החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי על-מנת שיעשו לעוסק עיצום כלכלי כמוגדר שם, ו\או תגישי תביעה אישית כספית\נזיקית כנגד אותו עוסק לרבות הפרת חובה חקוקה, בסכום של כפל הקנס הקבוע בחוק העונשין, לפי הקבוע שם בחוק.
יצחק כהן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר