ערב טוב,
אני גר בישוב בן 2000 תושבים, המשתייך למועצה אזורית.
על מנת לקצר לא ארחיב בסוגיה כולה, אלא אסביר שלאחרונה ניסיתי לקבל שירות כלשהו מהמועצה, ונעניתי שהיא לא מספקת אותו - על אף שגם באתר המועצה וגם באתר הישוב מפורסם שהשירות קיים.
לאחר שלא נאותו לספק השירות, ביקשתי משני הגופים לעדכן המידע השגוי המופיע בעמודי האינטרנט כדי שלא יטעה אנשים נוספים.
אחד הגופים החליט לערוך המידע כך -
במקום לשנות תוכן המשפט המטעה, הוסיף בסוף הפסקה כולה כוכבית* האומרת "השירות תלוי במינימום נרשמים".
כאשר - בגוף הטקסט עצמו לא מופיעה כלל כוכבית המפנה לאותה כוכבית שבהערה.
כמו כן לא ציינו מהו בדיוק מספר הנרשמים הדרוש, אלא השאירו את זה בלתי ידוע.
התוצאה היא שיש טקסט שלם, שרק בסופו יש הערה קטנה שיכולה לחמוק מהקורא, ולא נותנת מידע מדויק.
השאלה שלי-
1. האם מחוייב שתהיה כוכבית בגוף הטקסט, כך שתפנה לכוכבית בהערה?
2. האם החוק מחייב אותם לציין מהו מספר הנרשמים המינימלי לפתיחת השירות?
אעריך את תשובתך
תודה!
שלום,
חוק הגנת הצרכן אינו חל על מועצות.
עליך להפנות את שאלתך זו לפורום המתאים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה לך
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר