שלום רב,
לפני כחודשיים רכש בני הנכה טלווזייה. ביום הקנייה התקשרתי לחנות בבקשה לביטול עיסקה כי על המסך מופיע הבהובים ופסים. מנהל החנות סירב להחזיר את הכסף והפנה אותנו לשירות. הגיע טכנאי ואמר שהטלווזייה תקינה וכדאי להחליף כבל. הבן קנה כבל חדש וגם הזמין טכנאי מהכבלים לבדיקה. למרות שהממיר היה תקין הטכנאי החליף לחדש וטען כי הטלווזיה לא תקינה אך לא הסכים לרשום. בהמשך גם עוצמת הקול השתבשה .נציגי האחריות הודיעו שביקור נוסף של
טכנאי יהיה בעלות 290שח. הסברנו להם שהפסים וההבהובים קורים באופן רנדומלי. למרות תחינותינו והמיילים הרבים ששלחתי הם לא מוכנים לבטל את העיסקה ולהשיב את הכסף.בינתיים בני הנכה שקנה את המכשיר מכספי ביטוח לאומי לא מצליח לצפות בטלווזייה. כדי לתבוע אני זקוקה לחוות דעת מומחה. האם יש מישהו שתוכלו להמליץ או רעיון אחר לפיתרון המצב העגום?
שלום,
עליכם לפנות לטכנאי מוסמך כדי שיבדוק את הטלויזיה ויתן חוות דעת כתובה (חוות דעת מומחה) ועם חוות דעת זו להגיש תביעה בבית המשפט לביטול עסקה, השבה כספית ותשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לפנייתי אליכם לא קיבלתי תשובה לשאלתי איפה אפשר למצוא טכנאי מוסמך להכנת חוות דעת משפטית.
אשמח להמלצה או הפנייה למקום המתאים
שלום,
אין לי רשימה של טכנאים מוסמכים העוסקים בטלוויזיות. איתך הסליחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר