שלום, ביטלתי הזמנה שביצעתי דרך אתר של חברת תיירות במייל שביקשתי לבטל את ההזמנה וציינתי כי הכרטיס אשראי שבוצע דרכו הזמנה באתר מבוטל והגם החשבון בנק (כי הוא מעוקל) ביקשתי שיעשו לי העברה בנקאית לחשבון בנק אחר כי החשבון בנק שמשויך לכרטיס אשראי מעוקל והנציגים מטעם החברה התעלמו מהבקשות שלי והזיכוי הכספי הועבר לכרטיס אשראי המבוטל ולאחר מכן לחשבון הבנק המעוקל! אין לי אפשרות למשוך את הכסף. הסברתי להם את זה המון פעמים במיילים שלחתי להם גם צילום מסך שהכרטיס אשראי מבוטל והם המשיכו להתעלם מהבקשות שלי לבצע העברה בנקאית לחשבון הבנק העדכני שלי! בחברה גרמו לי עוגמת נפגש, אין לי אמצעים והייתה לי תקווה שלפחות הכסף הזה יעבור לחשבוני שאוכל לעשות בו שימוש למטרות אחרות. אני רוצה לספר את הסיפור הזה לכל המדינה בתקשורת כדי למנוע מקרים נוספים כאלה ללקוחות נוספים ולתבוע אותם על עוגמת נפש! כרגע לי אמצעים כי אני בתהליך של חדלות פרעון אשמח לקבל סיוע מהמדינה או בהתנדבות בעניין הזה. תודה
שלום,
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר