הזמנתי סלון דרך האינטרנט.
בהזמנה הוואטסאפ סיכמתי עם המוכר עלות, מידות, צבעים ואת סכום הסלון.
הסלון הגיע לאחר כמה ימים עם מוביל של החנות. בעת הרכבת הסלון התגלה כי זה לא הדגם של הסלון שהזמנתי. המוביל לא רצה לקחת את הסלון מהדירה וטען שהוא רק מוביל. לא קיבל גם כסף על ההובלה ועל הסלון.
כרגע יש לי סלון בבית שלא הזמנתי וגם לא שילמתי עליו. הבחור ממנו רכשתי לא רוצה לבוא לקחת את הסלון, מתעלם ממני ולא עונה לי להודעות או לטלפונים.
השאלה היא האם אני יכול להוציא את הסלון מהבית שלי. מבחינתי לרחוב.
ב. האם יש סיבה שהוא לא בא לקחת והאם יש איזשהו חוק שאני לא יודע עליו.
ג. מה מומלץ לעשות?
שלום,
1. אני מציע לך לפנות בכתב לחנות ולהודיע בכתב על ביטול העסקה. באותה פניה תודיע לחנות כי אם לא תגיע לאסוף את הסלון, אתה תהא רשאי להוציא את הסלון מהבית (כלומר עליך להודיע לחנות מה סדר הפעולות שתנקוט ככל שלא יבטלו את העסקה מבחינת החוק).
2. יש כמה מערכות חוקים בעניין. ככל שהזמנת מוצר X וקיבלת מוצר שונה ממה שהזמנת - מבחינת החוק אתה רשאי לבקש להחליף את המוצר למוצר אותו הזמנת או לבטל את העסקה.
3. ראה מענה סעיף 1.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר