בתאריך 10.8 ביצעתי רכישה באינטרנט. רכשתי בושם שילמתי 242 שח ו ויין אספקה תוך 4 ימי עסקים
לאחר 4 ימי עסקים פניתי לנייד השירות בווטסאפ ושאלתי מה סטטוס ההזמנה שהמוצר חסר במלאי ושיש עיכוב של עוד 7 ימי עסקים
לאחר 7 ימי עסקים של המתנה נוספת פניתי שוב לשירות ו עודכנתי שיש עיכוב נוסף לא יודעים לציין מתי המוצר יסופק
ביקשתי לבטל את העיסקה
לא קיבלתי מהם תשובה לגבי הביטול והם מתעקשים לספק את המוצר שלא ידוע בכלל אם יגיע ומתי
מה עושים במצב כזה ? אני לא מעוניינת בעסקה
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם ביניכם ועל כן את רשאית לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים.
ככל שהחברה אינה פועלת בדרך זו - את רשאית להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר