תואם לי מועד וזמן אספקה של מזגן שאני זקוק לו בדחיפות. ביום האספקה התקשרו להודיע שלא יספקו לי את המזגן מאחר ויחידה במזגן לא במלאי. מיותר לציין את עוגמת הנפש. שינוי יום עבודה כדי להיות זמין ולפתוח להם את שער הכניסה, ביטול הזמנת טכנאי שאמור להתקין ...והצער שאין מזגן בחודש אוגוסט.
האם יש עילה לפיצוי ע"פ חוק הגנת הצרכן -איחור בהספקה או/ו תביעה לפיצויים מוגדלים יותר.
אודה להתייחסותכם
שלום ציון תודה על שאלתך.
בהתייחס לדבריך, הינך זכאי לפיצוי לפי חוק הבנת הצרכן.
יצחק כהן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר