בסוף חודש יוני הגענו לחופשה של שבוע בבודפשט. ביום 23/6 הזמינו אותנו להיכנס לחנות שנמצאת ברחוב vaci fasion street. לאחר ניסיונות שכנוע רבים של סוכן מכירות ישראלי מאוד מנוסה וממולח, בחור בשם אדיר, רכשתי קרם לפנים לטיפול בקמטים במחיר של 90,000 פורינט (כ-1016 ש"ח) כאשר חזרתי מהחופשה, הופתעתי מאוד לגלות שהתכשיר שמכרו לי ריק לחלוטין ואין בו קרם בכלל. פניתי לנציג שמכר לי את המוצר, דרך אתר אינסטגרם (נתן לנו את הפרטים שלו כדי שנפרסם אותו) אך לאחר שפניתי אליו הוא מיד חסם אותי כך שלא ניתן לפנות אליו. פניתי לחנות עצמה וכתבתי להם מייל בו פרטתי את השתלשלות המקרה ואת התחושה הקשה של הונאה. מהחנות השיבו לי שהם מצטערים והם מבקשים את הכתובת שלי וישלחו לי קרם חדש. השבתי להם שאני לא מעוניינת בקרם אחר, אני מרגישה מרומה, אין לי אמון בחנות או במוצרים שלה וביקשתי החזר כספי. בדיעבד אני חוששת שלא הייתה כאן טעות תמימה אלא ניצול של תיירים שאין ביכולתם לעשות דבר לאחר עזיבת העיר. הם השיבו למייל שאם אשלח את הכתובת שלי ישלחו לי מוצר חדש במקום אך אין אפשרות לקבל החזר. מחוסר ברירה שלחתי את הכתובת אך לא שלחו לי כלום וגם לא עונים לי. האם ניתן לחייב את החנות להחזר כספי? מה ניתן לעשות במקרה זה?
תודה מראש
שלום,
בהתאם למתואר מדובר על מקרה שאירע בחו"ל (לא בארץ) ובחנות אשר נמצאת בחו"ל ועל כן לעו"ד בישראל אין מה לעשות (כמו גם לבית המשפט בישראל). עליך לפנות בעניין זה לעו"ד מקומי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר