שלום רב,
האם בית העסק יכול לבטל עסקה לאחר קבלת התשלום, לאחר שנשלחה אישור הזמנה, בטענה כי המוצר חסר במלאי?
במידה וניתן, האם קיימת הגבלת זמן שהיא בה העוסק יוכל לבטל את העסקה?
תודה רבה מראש!
שלום,
לא, בהתאם לחוק הגנת הצרכן בית עסק לא יכול לבטל עיסקה אלא רק הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר