בוקר טוב.
רכשתי מוצר לפני כארבעה חודשים (קונסולה)
ולאחר כחודש המוצר הפסיק לעבוד תקין ניגשתי לחנות על מנת לממש את האחריות ונאמר לי שהמוצר ישלח לתיקון.
התקשרתי לאחר כשבוע לשאול אם המוצר תוקן ואם אני יכול לקבלו חזרה נאמר לי שלא, לאחר שבוע יצרתי קשר שוב עם החנות וקיבלתי את אותה התשובה כבר עברו מעל שלושה חודשים ואני מתקשר כל שבוע לשאול מה אם המוצר וכבר מאז התשובות התחלפו ב הוא הדרך אליך ולבסוף נאמר לי שהמוצר אבד ויזכו אותי כספית בעלות המוצר ומאז שנאמר לי שאני אמור לכבל זיכוי על המוצר כבר עברו מעל שלוש שבועות ועדיין לא כיבלתי את הכסף או לחלופין את המוצר. אני כבר מרגיש מובך מושפל ועייף מלהתקשר כל פעם ולהרגיש שאני מתחנן לקבל את מה ששילמתי עבורו.
וברצוני להתייעץ איך אני מגיש תביע כנגד העסק על מנת לקבל את כספי חזרה . תודה רבה מראש
שלום,
אתה רשאי להגיש תביעה בעניינך בבית משפט לתביעות קטנות.
לצורך הגשת התביעה עליך לכתוב כתב תביעה על סמך טופס 1 - תביעה קטנה, לצרף את כל הראיות הרלוונטיות ולהגיש לבית המשפט המוסמך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר