שלום לכם,
הזמנתי מוצר לאיסוף עצמי באינטרנט, ויום לאחר מכן הגשתי ביטול לעסקה באתר של החברה. לאחר חוסר תשובה למשך שישה ימים, שלחתי אימייל ישירות, ששם כן זכיתי לתשובה שמבקשת את המס' טלפון שלי ומאז ולא שמעתי מהם שוב.
התקשרתי אל החברה הנ"ל, והם טענו שהם לא רואים את העסקה.
היום (שבועיים, לאחר הזמנת המוצר ושבועיים, לאחר בקשת ביטול ההזמנה) המוצר הגיע אליי (למרות שבאישור ההזמנה שיש לי באימייל, רשום בפירוש - איסוף עצמי), הכסף ירד לי מהחשבון בנק כבר באותו יום של העסקה.
החברה לא מוכנה לזכות אותי אלא אם אני אחזיר בכוחות עצמי את המוצר, הם טוענים שהם אפילו לא רואים את העסקה.
יש לי אישור באימייל שהמוצר נועד לאיסוף עצמי.
ויש לי אישור בהתכתבות איתם שביקשתי ביטול לפני יותר משבוע מקבלת המוצר ללא בקשתי.
האם ניתן לתבוע אותם?
שלום,
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר