בתאריך 7\22 הזמנו דרך אתר הזמנות מלונות חדר ללילה אחד במלון בת"א, לתאריך 7\27. במהלך ההזמנה ישנו סעיף שניקרא "בקשות מיוחדות" אנחנו כתבנו זקוקים לחניה.
בתאריך 7\27 הגענו למלון המדובר ולאחר כמה ניסיונות לאתר את הכניסה למלון התקשרנו לטלפון שנימצא על טופס ההזמנה לבקש עזרה .לאחר מס' ניסיונות ליצור קשר עם המלון ,ענו לנו לדעתנו זה שרות לקוחות של האתר ואז נמסר לנו שלמלון אין חניה וצריך להסתמך על חניות באזור.
נציין כי בטופס ההזמנה נרשם על ידי האתר שמדיניות המלון בסעיף חניה לאורחים יש פיסקה שכתוב בה. "יש חניה פרטית במיקום סמוך במחיר של 80 ש"ח לכל היום. לא ניתן להזמין מראש. אנחנו לא הסכמנו לכך וניסינו ליצור קשר עם האתר והמלון אך לא נענו כ"כ גם באמצעות SMS.לבעיה של נושא החניה. לבסוף עברנו שכרנו למלון אחר שנותן את שרות החניה. כל הניסיונות ליצור קשר עם המלון נכשלו אף לאתר.
אנחנו חויבנו על מלון שלא הגענו.
מנסים ליצור קשר דרך המייל או טלפונית לאתר אך נכשלים. הייתה פניה אחת מהאתר מדוע לא הגענו למלון והאם חוייבנו. אנחנו ביקשנו ליצור איתנו קשר אך לשווא.
יש פה הטעייה לאורחים אין זמינות בתקשורת הכיצד אוכל לבטל את החיוב?
תודה
שלום,
ככל שיש לכם עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות - תוכלו לבטל את החיוב / עסקה באמצעות הגשת תביעה לבית המשפט.
אציין כי מעיון בסיפור המקרה - אני כלל לא בטוח שיש כאן עילה לתביעה (אך יש צורך לבחון זאת לעומק).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר