הזמנתי היום משלוח אוכל - 3 מנות בצהריים עבר קרוב ל 3 שעות , התקשרתי אין מענה על איחור/עיכוב חייבו אותי באשראי ועדיין אין מענה , יש מה לעשות?- יש לי קבלה על חיוב
שלום,
ככל שלא קיבלת את הזמנתך ואין מענה ממקום ההזמנה - את רשאית לפנות לחברת האשראי ולבטל את העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר