שלום, הייתי לקוחה של חברת תקשורת ליום אחד, התנתקתי כי שום דבר לא עבד אחרי שהטכנאי הלך, אספו ממני ציוד ועכשיו הם טוענים שאחד הממירים נאבד ואני חייבת לשלם להם על כך, ומעבירים את זה לבית משפט, שוחחתי איתם לפני שבועיים בערך נאמר לי שוב שאין לי שום דבר ואין לי מה לדאוג ויש לי טופס של החזרת ציוד והקלטת שיחות.
ובנוסף הם גם מאוד מטרידים אותי כל שבוע מאז הניתוק בפברואר מתקשרים אליי נציגים בניסיון להחזיר אותי כלקוחה וכל פעם אני מבקשת להפסיק ולמחוק את המספר שלי וזה לא פוסק.
היי אנה, תודה על שאלתך.
ראשית- לגבי התביעה בבית.משפט, חובה עלייך להגיש כתב הגנה, ומומלץ על ידי עורך דין מומחה בתחום, על מנת שלא יינתן פסק דין נגדך.
שנית- חוק התקשורת אוסר הטרדת לקוח, ומעניק פיצויי של 1000 שקלים לכל הודעה ללא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר