שלום רציתי לדעת מה אפשר לעשות במצב שחברת הזמנות מבטלת על דעת עצמם חדרים שהוזמנו מראש לאחר אישור הזמנה והם טוענים שהמלון לא מאשר את ההזמנה
לאחר בדיקה מול מנהל ההזמנות של המלון אושרו לי כל החדרים שהוזמנו דרך החברה ובכל זאת לאחר שעדכנתי את החברה הם החליטו לבטל לי 2 חדרים מההזמנה שבוע לפני שאני אמור להגיע לנפוש
אשמח לקבל תשובה ומה אפשר לעשות נגדם תודה
שלום,
חברה לא יכולה לבטל עסקה מצידה באופן חד צדדי שבוע לפני.
ככל שאכן פעלה כך וביטלה הזמנה באופן חד צדדי וללא כל סיבה - אזי יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר