לפני כ 10 ימים קיבלנו מכונית חדשה שהוזמנה בחברה. בעת המסירה כסאות המושבים לא היו מנויילנים . ימים אחדים לאחר מכן הבנו שלא כך צריכה להימסר מכונית חדשה והמסקנה ....שקיבלנו רכב שהוחזר כנראה ע" י לקוח אחר. פנינו לחברה ולא הייתה התייחסות. מה ניתן לעשות?
שלום,
ככל שפניתם לחברה ולא היתה התייחסות לפנייתכם - אני מציע לפנות לחברה באמצעות עו"ד.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר