הזמנתי שני מוצרים זהים במבצע של אחד ב-25% הנחה והשני ב-50% הנחה. מוצר אחד היה בחנות והשני לא. שילמתי על כל העסקה לאחר שנאמר לי מהחנות שהוא קיים במלאי ושצפוי להגיע תוך שבוע ימים. כעבור 6 ימים הודיעו שחלה טעות ושאין את המוצר במלאי . החברה מסכימה לזכות את המוצר שיש עליו 50% הנחה בלבד. האם זה סביר? והאם סביר שהחברה אומרת שיש מוצר במלאי כשלמעשה אין במלאי? על מי חלה הטעות?
שלום,
לא רק שזה אינו סביר זה גם לא חוקי. עניין זה מנוגד לחוק הגנת הצרכן.
נדמה כי לאחרונה חברות עושות זאת כשיטה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר