שלום רב, רכשתי מיטה זוגית ו-2 שידות.
במועד ההזמנה נשאלתי היכן אני גרה? עניתי בבית קרקע.
השידות סופקו בנפרד ולאחר יומיים הגיעה המיטה - מורכבת ורק הראש מופרד, אין ספק שנותרתי בהלם מעצם העניין שמיטה זוגית גדולה מהסטנדרט תעבור בגרם המדרגות שלמה ומורכבת
כמובן שפניתי לסניף התשובה הייתה- לא שאלת שאלות רלוונטיות. כשאמרת קרקע הבנו שהמיטה תגיע מורכבת.
עניתי לבחור שאני לא מוצאת את המילים לתאר את השוק והסברתי שאין לנו מיטה כי באותו בוקר היא פורקה. זה היה ביום רביעי הבטיח שיעשה מאמץ שעד יום ראשון תגיע מיטה מפורקת. 8 ימים ישנו על הריצפה, הבוקר הגיע שוב המוביל עם המיטה מורכבת מלבד האמבטיה שעוטפת אותה שהייתה מפורקת, המוביל שראה את הבית והתריע בפני מנהל המפעל שזה לא יעבור אלה אם יהיה מפורק,…כרגע אנחנו ללא מיטה, המיטה החדשה הוחזרה שוב למפעל ואין עם מי לדבר… בעלי החנות מטיחים את האשמה עלינו ועל המוביל במקום לקחת אחריות.
לפי מנהל המפעל זה יקח עוד כמה ימים שלמים עד שתגיע מיטה מפורקת… מה עלי לעשות? אשמח מאוד לעזרה , תודה רבה-מזי דקל.
שלום,
קראתי את הדברים
כיוון שיש הרבה מה להגיד / לכתוב בקשר להתנהלות את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר