שלום רב,
מיום חמישי בערב 27.7 אין גישה למיילים. אומרים שיש תקלה בחו"ל והם מטפלים בכך. כשפונים לשירות לקוחות לוקח כחצי שעה עד שעונים וכל פעם אומרים עד הערב יתוקן. בקיצור לכלל הלקוחות אין גישה לתיבת המיילים שלהם.
יכולה לומר שזו חבלה רצינית בקריירה שלי (זוהי תיבת המייל העיקרית שלי) ושל עוד אנשים רבים שהיעדר אפשרות להשתמש בתיבת המייל שלהם פוגעת בהם קשות.
לתחושתי לקוחות החברה הזאת הם "ילדים חורגים" ומיותרים לחברת האם, ואנחנו חסרי אונים.
יש דרך לסייע?
שלום,
במקרה המצואר את מצביעה על עוולה צרכנית (אי מתן שירות בשל תקלה וחוסר תום לב במידע הנמסר ללקוחות).
כעת צריך לבדוק האם אכן מדובר בעוולה צרכנית ולבחון את הראיות שיש בעניין להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר