שלום,הזמנתי רכב ל9 ימים בברצלונה,דרך האינטרנט ,שמציעה רכבים מכל חברות ההשכרה המוכרות.הגענו לאסוף את הרכב באיחור של שעתיים בגלל עיכוב בטיסה,בדוכן של נאמר לנו שבגלל שאיחרנו יותר מ30 דקות כבר אין לנו רכב ,מעבר לזה שנשארנו בארץ זרה בחצות עם 3 ילדים ברחוב,גבו מאיתנו מראש את כל הסכום ולא מסכימים להחזיר,טוענים שזה ההסכם והיינו צריכים להודיע על עיכוב.הם לא היו זמינים ולא עונים לטלפון,לא לפני שהמראנו ולא כל השבוע כשניסינו להשיג אותם בדיעבד. הם טוענים גם שלא נתנו להם מספר טיסה ואני שלחתי להם את מספר הטיסה יום לפני שהמראנו דרך האפליקציה שלהם כך שאין לי הוכחה. האם מותר לי לבטל את העסקה בויזה? האם אפשר לתבוע אותם?
לא קיבלנו רכב וחוייבנו על 9 ימים 1650₪. עוד משפחה שהגיעה לפנינו קיבלה את אותה תשובה,אין לי פרטים שלהם.תודה.
שלום,
1. ככל שלא קיבלתם שירות או מוצר אתםרשאים לפנות לחברת האשראי ולהודיע על ביטול.
לרוב חברת האשראי יוצרת קשר עם הצד השני ומבררת מולו את המקרה.
2. ככל שיש לכם עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות ומדובר בחברה בישראל (רשומה בישראל) אתם רשאים לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר