שלום וברכה,
רכשתי מקרר בחנות אינטרנטית, התשלום בוצע בשיחת טלפון, נאמר לי שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים.
לאחר 7 ימים התקשרו מהחנות לומר שהמוצר שהזמנתי (יבואן מקביל) לא במלאי, ניתן לספק לי אותו ביבואן רשמי אבל בתוספת תשלום של 500 שקלים או פשוט לבטל את העסקה. השאלה שלי היא האם לחנות בכלל מותר לבטל עסקה לאחר שעבר כבר זמן ההספקה?
שלום,
התשובה היא לא. או אגיד זאת אחרת - אין זכות שבדין לחברה לבטל עסקה. ביטול עסקה מותר לצרכן בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
ועל כן במידה והחברה מבטלת עסקה באופן חד צדדי - יש עילה לתביעה כנגדה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר