רכשתי סטרימר לפני כמה חודשים טובים מאמזון איטליה, השלט של הסטרימר הגיע שרוט ועם לחצן מרכזי מעט שקוע, פניתי אליהם והם אמרו לי תשלח את המוצר איך שבא לך ונזכה אותך עליו ביחד עם עלות המשלוח. שלחתי אותו דרך DHL, הם קיבלו את המוצר אבל עד היום טוענים שלא- אפילו שאני מראה להם אישור מסירה.
הגשתי כנגד אמזון ישראל תביעה קטנה בתחילת השנה כי לאמזון יש נציגות גדולה בארץ אבל השופט לפני שבוע דחה את התביעה כי הם טענו שהם לא קשורים בכלל לעניין וכי הם לא מתעסקים בכלל במכירות און ליין אלא רק במחשוב ענן והשופט כאמור קיבל את טענתם.
אני לא מעוניין לוותר כי הם קיבלו את המוצר ויש לי כאמור אישור מסירה עם חותמת, איך אני ממשיך כאן? הבנתי שאני יכול דרך תביעות קטנות את התביעה לשלוח ישירות לאמזון איטליה.
אשמח להסבר+ מה העלויות של צעד שכזה, תודה!
שלום,
הפסיקה קבעה בענייני אמאזון כי ניתן לתבוע את החברה בבתי המשפט בישראל.
לגבי עלויות אינני יודע. זה תלוי איך אתה שולח את התביעה לאמאזון ואכן כל ההליך המשפטי מורכב יותר ועל כן יקר יותר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר