שלום. האם בית עסק יכול להשמיע איום שיבטל את העסקה שבוצעה ושולמה על ידי הלקוח, אחרי שהלקוח התלונן על בעיה בקבלת המוצר אך הצהיר שלא מעוניין לבטל את העסקה אלא לפתור את הבעיה ולקבל את המוצר בכל מקרה? בתגובה בית העסק טען שיבטל את העסקה באופן חד צדדי אם הלקוח יוסיף לבוא בטענות, וגם יחייב את הלקוח בדמי ביטול. האם זה תקין? תודה מראש.
לא תקין. וניתן לתבוע את העסק לפי חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה). מוזמן לשיחה בנושא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר