מכרתי מזגן בסכום של 1,600 שקל.
המזגן פורק לא על ידי איש מזגנים אלא על ידי בעלי שהוא שיפוצניק.
המזגן אצלנו עבד בצורה טובה,
בפרסום המודעה נאמר שפורק על ידי איש מזגנים.
כאשר הגיע הבחור לקחת את המזגן הוא אמר כי הוא צריך את המזגן לחודש חודשיים.
לאחר השבוע מהקניה הוא כתב כי אין גז במזגן למרות שאמרנו לו שכן והחזרנו לו מיד על מילוי הגז סכום כפי שביקש (הוא ביקש חצי מהתשלום).
לאחר כשבועיים ממקרה זה הוא שלח לי הודעה שהמזגן לא עובד ויש לו בריחת גז שהוא הביא כמה אנשי מקצוע שטענו שיש או להשקיע עוד כסף לתיקון או לזרוק את המזגן.
עקב כך הוא שלח לי הודעה שהוא לא מעוניין במזגן ושאוכל לבוא לקחת אותו בחזרה אבל שאת המזגן אפשר לזרוק לפח ושהוא מבקש החזר כספי.
כעת אני מעוניינת לדעת אם אני מחויבת להחזיר לו את הכסף, האם הוא יכול לתבוע אותי?
שלום,
ככל שמדובר במוצר יד 2 - מבחינת החוק אינך חייבת לבטל את העסקה ולהחזיר את כספו - אלא אם כן נהגת בחוסר תום לב ופירסמת מידע שאינו נכון לגבי המזגן ומצבו האמיתי (פרסום מטעה וחוסר תום לב).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר