שלום, אבי סעד במסעדה, בסוף הארוחה ניגש לשלם, פשוט אמרו לו סכום ושילם, (מחיר הזוי וגבוה). בקבלה כתוב רק הסכום ששילם ללא פירוט על כל מנה ועלותה, בנוסף היה ברקוד על החשבונית אך המוכרת חתכה אותה באמצע, כך שלא ניתן לסרוק. האם חלה כאן הטיית צרכן? איך פותרים את המצב? האם יש עילה לתביעה?
שלום,
במסגרת שאלתך לא ברור האם אביך קיבל חשבון התואם את מה שהזמין (בהתאם לתפריט) או סכום גבוה ממה שהזמין בהתאם לתפריט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
קיבל אך ורק חשבונית עם הסכום לתשלום, ללא פירוט כלל. אני חישבתי והסקתי שגבוה יותר ממה שהזמין.
שוב אשאל - האם ביצעת השוואה ביחס לתפריט במקום ?
תשלחם גבוה זה יחסי. יש מי שתשלום גבוה מבחינתו של 30 ש"ח, יש מי שתשלום גבוה מבחינתו זה 3,000 ש"ח.
יש לבדוק התאמה לתפריט ולא התאמה למה שמקובל בשוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר