התקשרתי לחנות מחשבים שאלתי לגבי דגם מסוים של מחשב שעל בררתי ורק אותו רציתי, הוא אמר לי שיש והוא שומר לי בצד, שלחתי מישו בערב לקנות את מה שהוא שם לי בצד, אני מגיעה הביתה ואני רואה שזה לא הדגם הנכון, והמוכר פשוט מכחיש את זה שהוא אמר לי שיש את הדגם שאני ביקשתי, מה עושים במקרה כזה?
שלום,
1. נטל ההוכחה מוטל עליך (לעניין הדגם שביקשת לשמור בצד) ועל כן תוכלי לעשות משהו רק אם יש לך ראיות להוכחת הטענות כי ביקשת מחשב ספציפי ולא קיבלת את המחשב שביקשת.
2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן בתנאים מסוימים (שלא תיארת אותם כאן) ניתן לבטל עסקה ולקבל את כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
זאת אומרת שבתנאים הנל אין מה לעשות עם המחשב?
שלום,
כן - אפשר להחזיר מחשב שקנית לאחר אי התאמה בדגם שהתקבל (לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או להחליף לך למחשב שהזמנת).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר