הזמנתי מיטה מחברה מסוימת, התקשרתי לבדוק מתי יגיע אמרה לי המזכירה שיתעכב למרות שעברו כבר 14 ימי עסקים כפי שכתוב בחוזה איתם. ביקשתי לבטל את העסקה ולטענתה היא אמרה שהיא תגבה 25% מסכום העסקה למרות שזה טעות שלהם
ביקשתי פיצוי אמרה שהיא לא יכולה לפצות.
מה אני עושה במצב כזה?
היי הודיה
תודה על שאלתך.
מומלץ לפנות לעורך דין על מנת להכין מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים.
מוזמנת להתקשר אליי.053-6243460
יצחק כהן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר