שלום, הזמנו ציפוי לדלת במחיר 1800 ש"ח. הציפוי שהדקביקו היה שונה מאוד מהדגם שהזמנו. כשהתלוננו על כל, בעל העסק אמר שנשלם לו והוא יגיע להחליף את הציפוי. עברו מאז 3 חודשים וכל פעם שאנחנו מתקשרים הוא אומר שהוא יגיע "שבוע הבא". היום אמרתי לו שאנחנו לא מוכנים למשוך את זה יותר אז הוא אמר שהוא יבוא תוך שעה אבל נצטרך להוסיף 200 ש"ח. כשאמרתי לו שאנחנו לא מוכנים להוסיף כסף, הוא טרק עלי את הטלפון. חזרתי אליו אח"כ והוא אמר לי לא להתקשר יותר ושאני אלך לעזאזאל. כתבתי לו במייל שאם לא נקבל את מה שהזמנו, נאלץ להפגש בבית משפט והוא ענה לי שלפי החוק זה נקרא סחיטה. מה אפשר לעשות כדי שהוא יחזיר לנו את הכסף? בשלב הזה אני מפחדת להתעסק איתו יותר ומעדיפה להזמין ממישהו אחר.
שלום,
אני מציע להגיש תביעה בעניינך בבית המשפט לתביעות קטנות לקבלת כספך בחזרה + תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על המענה.
1. האם יש בזה סיכון? הוא נשמע לי אדם חסר גבולות ואני מפחדת להיות איתו באותו חדר. יש דרך לעשות את זה בלי לראות אותו?
2. אם בית המשפט יקבע שהוא חייב להחזיר לנו את הכסף, האם יש דרך לאכוף את זה? לא נראה לי שהוא מתכוון לציית גם אם השופט יקבע ככה.
שלום,
המענה שאני רשאי לתת בתור היותי עו"ד הינו מענה משפטי
1. בגדול ניתן לבקש שמשמר בית המשפט ישמור עליך בזמן הדיון ובזמן שאת בבית המשפט. לא ניתן לנהל הליך משפטי בלי לראות את הצד השני ובלי להיות איתו באותו אולם.
2. באמצעות הוצאה לפועל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר