שלום רב,
רשמתי את הבן שלי למשפחתון לשנת הלימודים הבאה. לפני כשבועיים הובא לידיעתי מהורים שנמצאים השנה כי המטפלת מתנהלת ברשלנות ובהזנחה, החל מעריכת קניות במהלך יום העבודה כאשר ביתה שומרת על התינוקות, יחס לתינוקות, מאכילה את כולם מאותה צלחת וכפית וכדומה. הודעתי לה בהודעת SMS שרשמתי את הבן שלי לגן ולא ישתתף במשפחתון שלה. מפאת כבודה וחוסר הרצון להתעמת איתה לא ציינתי בהודעה על ההזנחה. היא נכנסה לאמוק ולא מפסיקה להטריד אותי, רוצה את הכסף של החודש הראשון - למרות שבשיחה אמרתי לה את הדברים.
לפי ההסכם, מסתבר, כי לא קיבלתי עותק, אנחנו אמורים להודיע לה עד 30.6 בעוד שהודענו לה ב 3.7.
מבחינתי בעצם זה שהיא לא מספקת לבן שלי מקום בטוח ההסכם לא תקף. האם כך הדבר?
אודה לכם על תשובתכם!
שלום,
מעיון בדברים שכתבת, את משערת שאלו הם פני הדברים ועל השערה זו מבקשת לבטל את העסקה.
השערה אינה הוכחה ובטח לא עילה לביטול עסקה מבחינה משפטית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על תשובתך.
אני מתבססת על הודעות קוליות ששלחה לי אמא שנמצאת כעת במשפחתון. אז נכון, עוד לא הוכח בבית המשפט שכך היה, אבל יש סבירות גבוהה שאכן כך היה.
דבר נוסף, האם עיכוב של יום אחד בהודעה הוא עילה לתביעה? אני מבינה שתאורטית אפשר.... אבל?
שלום,
1. בתשובתי הקודמת התייחסתי לאמור בפנייתך זו. בכל מקרה וככל שאת מעוניינת לבטל את ההרשמה ולקבל את כספך בחזרה - את רשאית לפנות לבית המשפט בעניין.
2. לא, אין זו עילה לתביעה כאשר היא עומדת לבדה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה!
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר