אהלן אני סטודנט בן 28,
לאחרונה ביצעתי משלוח מסופר מסויים שאני מזמין ממנו באופן קבוע.
אחד המוצרים שהזמנתי (חזה עוף) הגיע בצורה שהוא מעולם לא הגיע והתקשרתי לבקש החלפה (בדרך כלל החזה עוף מגיע מופרד, הפעם קבלתי קופסא של ערמה של 2 קילו חזה עוף).
ההודעה שקבלתי מהנציג הייתה, ואני מצטט:
"היי, קבעתי לך החלפה למחר בין השעות 17.00-19.00 , לאחר בירור מול הסניף אבדוק מול האחראית שלי אפשרות לזיכוי חלקי על המוצר."
אני הבנתי מההודעה שהזיכוי יעשה בלי קשר להחלפה של המוצר, בשביל להראות רצון טוב כי אני לקוח חוזר
בכל מקרה בשום שלב לא הובהר לי בפירוש שהזיכוי בא במקום ההחלפה, ושהמשלוח בוטל. ככה שיצא מצב שחזרתי הביתה מוקדם במיוחד וחיכיתי לקבל את המשלוח.
ב-19 וחצי התקשרתי לסניף ואמרו שאין החלפה פעילה כי קבלתי את הזיכוי.
בכל מקרה רציתי לדעת האם אני זכאי לפיצוי של חוק הטכנאי בגלל שבאמת ובתמים לא הבנתי שהזיכוי בא להחליף את ההחלפה וגם שלא נאמר לי בפירוש שהמשלוח לא יעשה?
תודה רבה מראש
שלום,
התשובה היא לא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר