שלום רב,
פתחתי קריאת שירות עקב מנורה שנשרפה במקרן. הם חזרו עלי במייל וביקשו אישור הזמנת המנורה. (אישרתי)
כרגע נודע לי שהמקרן כולו נשרף ולכן אין יותר צורך במנורה. הודעתי זאת לחברה אך הם אומרים שאי אפשר לבטל את ההזמנה ויש לשלם 800 שקל על המנורה.
המנורה עדיין לא סופקה לי וגם לא נתתי כרטיס אשראי בעת ההזמנה. רק מסרתי פרטים (מקום מגורים, טלפון, שם מלא וכ"ו).
האם הם יכולים לתבוע אותי או לדרוש תשלום? אשמח לעזרה.
שלום,
האם הם יכולים - כנראה שכן, האם יש להם עילה לתביעה - נדמה שלא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר