שלום רב,
- בתאריך 30/06/2023 סמוך לשעה 20:57 הזמנתי חדר ללילה אחת דרך אתר הזמנות.
- לאחר ששילמתי וקיבלתי אישור על ההזמנה יצרתי קשר עם בעל הדירה ( מקום האירוח ) לטלפון שהופיע בהזמנה .הטלפון לא היה זמין .
- פניתי לכתובת מקום האירוח בבת ים ודיברתי עם השומר ולא יכל לעזור לי , אמר לי חייב ליצור קשר עם בעל הדירה . התקשרתי לבעל הדירה למעלה מ-12 שיחות ולא ענה לי .
- מאחר ולא הצלחתי להשיג את איש הקשר שפרטיו מופיעים בהזמנה ולא קיבלתי את החדר איך אפשר להחזיר את הכסף ששילמתי עבור החדר .
שלום,
1. לפנות לאתר ההזמנות ממנו הזמנת את החדר, לספר את הסיפור ולבקש את כספך בחזרה.
2. אפשרות נוספת להגיש תביעה כדי לקבל כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר