קיבלתי משלוח מנקודת איסוף בארץ ואישרתי את הקבלה. במשך מספר חודשים מאז אני ממשיכה לקבל SMS מחברת המשלוחים שהמשלוח עדיין לא נאסף . פניתי לשירות לקוחות פעמיים. בפעם הראשונה נאמר שהם סגרו ולא אקבל עוד. שבועייים לאחר מכן שוב התחלתי לקבל הודעות שזה לא נאסף כל יום. שוב פניתי בכתב לשירות לקוחות ושוב נאמר לי שלא אקבל שוב הודעות. והנה היום שוב הודעה לגבי אותו משלוח שכבר נאסף מזמן. זה כבר הפך להטרדה. האם אפשר לתבוע תביעה קטנה ובאיזה עילה לתבוע?
היי קטי תודה על שאלתך.
מהאמור מדברייך, הנך מקבלת הודעת ספאם ללא הסכמתך.
את זכאית לעד 1000 שקלים ללא הוכחת נזק לפי חוק התקשורת עבור כל הודעת מסרון שקיבלת.
בברכה,
יצחק כהן, עורך דין
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר