ביצעתי עסקת אונליין לרכישת מוצר וכעבור יומיים בניסיון לברר את סטטוס המשלוח קיבלתי הודעה שההזמנה/ עסקה בוטלה ע"י האתר. מבדיקה שלי המוצר במלאי באתר אלא שמחירו "פתאום" קפץ מכ-350 ש"ח לכ-500 ש"ח ונותר לי רק לשער שהם החליטו לא לכבד עסקה במחיר נמוך. האם מותר להם לבטל את העסקה? ואם זה לא תקין מה עלי להגיד כדי שהעסקה תקוים ואקבל את המוצר?
שלום,
המקרה המתואר בהחלט אינו תקין מבחינה משפטית ועליך לפנות לחברה בעניין זה ולדרוש את המוצר אותו רכשת שאחרת את רשאית לפנות בעניינך לבית המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר