לפני כ-6 שנים רכשנו מקרר עם קיוסק.
מוצר יקר יחסית עם אחריות ל-7 שנים.
לא משנה שהמכשיר עבר מספר תיקונים ואף פעם לא פעל כמו שצריך.
לפני חודשיים נוצרה בעיה חדשה שאין קירור בתא המקפיא.
לאחר מספר פניות וביקורים של הטכנאים מהחברה, נקבע כי לא ניתן לתקן את המוצר והצעה יחידה של החברה לרכוש מכשיר חדש ב-40% הנחה.
ידוע לי כי ישנה תביעה ייצוגית נגד החברה
אך כרגע זה לא פותר לי את הבעיה
מה עוד ניתן לעשות בעניין?
שלום,
ככל שיש אחריות על המוצר והחברה אינה מצליחה לתקן את המוצר במסגרת האחריות - עליה לספק לך מוצר חדש (להחליף את המוצר התקול למצור חדש), אלא אם כן נאמר אחרת בכתב האחריות על המוצר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כפי שציינתי מקודם שהחברה טוענת כי לא ניתן לתקן את המקרר (גם לא ניתן לקבל זאת בכתב) חוץ מהנחה על מוצר חדש לא מוכנים לשאת באחריות. כמובן שאין ברצוני לחזור ולרכוש את המוצר הזה.
שלום,
מה שכתבתי לך זה מה שקובע החוק.
ככל שהחברה אינה מוכנה לפעול בהתאם לכתב האחריות (והדין) - אתה רשאי לתבוע בבית המשפט על מנת לעמוד על זכויותיך.
ניתן להגיש את התביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - אתה מזומן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר