הזמנתי חבילה מאתר אינטרנט בשליחות עד לבית. בעת מסירת החבילה השליח לא הגיע לכניסת הבית אלא זרק את החבילה בחצר האחורית ישר לתוך הבריכה בלי שליחת מסרון או ניסיון להתקשר למרות ששהייתי בבית. רק לאחר שבוע התגלתה החבילה בתחתית הבריכה כלומר כל הבגדים הוכתמו ונהרסו מהכלורופיל והלכלוך בבריכה כיוון שהיה בזמנו חורף והמים נשארו ללא ניקיון. אחרי ניסיון לדבר עם החברה במשך תקופה של שבוע החברה הודיעה שתשלח פיצוי לחבילה לחברה שממנה הזמנתי ואני אקבל את הזיכוי דרכם. במשך חודש של התכתבויות עם החברה הם לא קיבלו שום דבר ואף דיברו עם החברת שליחויות ונאמר להם שלא אמור להישלח פיצוי. אחרי זה נוצר קשר בשנית והתבקש פיצוי ישיר לחשבון והחברה ביקשה את הפרטים. חודש נוסף עבר ושום פיצוי לא התקבל ונוצר קשר בשלישית ונאמר שהם שלחו פיצוי בביט אחרי שאפילו לא נאמר לי ואין לי חשבון בביט. אני לא מוכנה להסתפק בפיצוי החבילה בלבד בגלל ששיקרו לי פעמיים ומתייחסים אלי בשיטת מצליח. האם זה הגיוני לבקש פיצויים על עוגמת הנפש?
שלום,
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
על איזה סכום זה יכול להגיע כשהחבילה עצמה סכום של 450 שקלים והנושא נמשך כבר שלושה חודשיים שאני רודפת אחריהם
שלום,
בהתאם לנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
עוגמת נפש זה משהו סוביקטיבי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר