שלום רב,
נציגי מחלקת שימור לקוחות של אחת מחברות התקשורת הגדולות במדינה ממשיכים להתקשר אליי לצורך הצטרפות, למרות שאני כבר לא לקוח שלהם. בחודש אפריל האחרון הודעתי במייל, בווצאפ ובפייסבוק של אותה החברה, שאני לא מעוניין שהם ייצרו איתי יותר קשר, ושאם עוד פעם אחת יקרה מקרה כזה, אאלץ לתבוע אותם על ספאם והטרדה (מפריעים לשגרת יומי, ויוצרים איתי קשר בניגוד לרצוני).
נציגת קשרי הלקוחות של אותה החברה חזרה אליי יום למחרת, והבטיחה לי שמספר הטלפון שלי הוסר ממאגרי החברה ונחסם.
לצערי, בסוף מאי האחרון, לאחר יותר מחודש, שוב פעם יצרו איתי קשר מאותה החברה – הפעם מישהי שהזדהתה בתור מנהלת מחלקת שימור הלקוחות.
אמרתי לה שביקשתי שיפסיקו ליצור איתי קשר, ושהובטח לי שאכן כך יקרה, והיא בתגובה ישר אמרה שהיא לא עודכנה על כך.
כמובן שאני מעוניין לתבוע את אותה החברה – למרות שהובטח לי, בתגובה לבקשתי שיפסיקו ליצור איתי קשר, שמספר הטלפון שלי הוסר מהמאגר שלהם, הם ממשיכים להתקשר אליי (מבחינתי זו הטרדה, הצקה, צפצוף על רצוני וספאם).
כמובן יש לי תיעוד של כל השיחות וההתכתבויות הרלוונטיות.
שאלותיי הן:
1. מהו החוק והסעיף אשר בגינו אני יכול לתבוע את אותה החברה, ומה גובה הפיצוי, שבו ההחברה אמורה לפצות אותי על כך?
2. האם על סמך יצירת קשר יחידה, לאחר שביקשתי מהם שיפסיקו ובתגובה הובטח לי שמספרי הוסר ממאגר החברה, ניתן להגיש תביעה?
3. אשמח אם תוכל להפנות אותי למסמך מסוים, אשר לפי הפורמט שלו, מומלץ לרשום ולפרט את התביעה, באותו האופן.
המון תודה,
רן
שלום,
1. הסעיף הוא הטרדה מכוח חוק הגנת הפרטיות. החוק קובע פיצויים של עד 50,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
2. מניסיוני בית משפט לא נותן פיצוי בגין הטרדה אחת בלבד.
3. טופס 1 - תביעה קטנה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר