שלום,
קניתי אייפד פרו ולאחר יומים המכשיר לא עבד חזרתי לחנות ובקשתי את הכסף הוא אמר ששברתי את המסך לא הסכמתי עם טענתו ובטיפשותי החלפתי את המסך. לאחר יומיים הופיעה אותה בעיה הפעם הלכתי לחנות ואמרו לי שהפגם היה כבר וקיבלתי מוצר מקולקל . המוצר עלה בהכרח 1800 ₪ כולל התיקון הדמיוני.
מה האפשרויות שעומדות לפני?
שלום,
1. תיקון המוצר בשנית.
2. החלפת המוצר למוצר אחר חדש + השבה כספית בגין התיקון.
3. ביטול עסקה, השבה כספית + השבה כספית בגין התיקון.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר