שלום,
תודה מראש על המענה,
נסעתי ברכבת האחרונה מתחנת אשדוד לתחנת אשקלון, במטרה להגיע לנתיבות, בטלפון אמרה לי פקידה שיהיו שאטלים מאשקלון לנתיבות כל שעה, כשהייתי ברכבת התקשרתי שוב לרכבת לוודא שיש שאטלים אמרו לי שאין.
ירדתי מהרכבת חיפשתי מונית ולא מצאתי, פניתי למנהלת התחנה באשקלון, היא אמרה שיש שאטלים והפסדנו וכעת נמתין עוד שעה לשאטלים הבאים שיצאו, כי עכשיו יצאו ופספסנו אותם.
בקיצור עגמת נפש גדולה, בשעה מאוחרת להמתין בתחנת רכבת שעה שלימה, במענה טלפוני הם ממשיכים לומר שאין שאטלים ובמציאות יש. הכל מתועד עם כרטיסי הנסיעה והקלטות.
1. האם אפשר לתבוע את הרכבת? בתביעות קטנות?
2. מה סכום הפיצוי?
שוב תודה...
שלום
קראתי את סיפור המקרה אך לצערי לא הבנתי עילת תביעתך.
עלית על רכבת מנקודה A לנקודה B.
היו שאטלים שפספסת אותם ולא עלית עליהם ועל כן המתנת שעה לשאטל הבא עליו עלית.
איפה הבעיה ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
יש עבודות ברכבות מאשקלון לנתיבות, לכן אין רכבות לתחנות אלו בשעות הערב.
בטלפון רכבת ישראל הפקידה אמרה שאין שאטלים מאשקלון לנתיבות (השאטלים הם תחליף לרכבת).
לכן חיפשנו מונית, וכשפנינו לשאול את מנהלת התחנה, היא אמרה שכן יש שאטלים, וכבר הפסדנו.
בקיצור, בטלפון אומרים שאין ובפועל יש. כששאלתי בהלוך אמרו לי שיש ועל פי זה תכננו את עצמנו.
*התחנה באשקלון היא במקום מרוחק מיישוב ואין שם תחבורה ציבורית בד"כ.
שלום,
אני מבין.
ככל שיש ברשותך את השיחה הטלפונית בה נאמר לך שאין הסעות ואכן הסתמכת על כך ונגרמו לך נזקים - יש לך עילה לתביעה בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר