שלום,
רכשתי כרטיסי טיסה ישירות מול חברת התעופה.
החיוב בוצע במטבע יורו.
לאחר מספר ימים בדקתי את החשבון וראיתי שהחיוב בכרטיס הינו במטבע דולר וגבוה משמעותית ולכן כתוצאה מכך יצא ששילמתי כ-350 ש"ח יותר מעלות הכרטיס באתר של חברת התעופה.
פניתי לחברת האשראי והם טוענים שחברת התעופה במקום לחייב אותי ביורו חייבה אותה בדולר עם עמלת חליפין.
לאחר מכן פניתי לחברת התעופה ומבדיקה שלהם הכול תקין והם טוענים שהחיוב התבצע ביורו כפי שהיה רשום באתר ושלחו אותי חזרה לחברת האשראי בטענה שזה הם עשו את ההמרה מיורו לדולר.
מה אני יכול לעשות במקרה זה?
שלום,
תחילה עליך לברר בין 2 החברות (המאשימות אחת את השניה) מי ביצעה את ההמרה לדולרים מיורו, לפנות אל החברה לבקש את ההפרש שנגבה ממך.
כמו כן יש לבדוק - האם חברת התעופה הינה חברה הרשומה בישראל ו\או האם יש לה נציגות בישראל (כיוון שיתכן שהחוק במדינת ישראל לא חל עליה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר